Czy muszę wpłacić kaucję?
Tak Nasze artykuły mają znaczną wartość. Dlatego musisz wpłacić kaucję. Wysokość kaucji zależy od wynajmowanego artykułu i można ją znaleźć w naszym katalogu wynajmu lub na naszej stronie internetowej.;
Kiedy otrzymam zwrot wpłaconej kaucji?
Otrzymasz zwrot kaucji, gdy tylko zwrócisz artykuł w dobrym stanie. W przypadku uszkodzenia lub w sytuacji, gdy wynajmowany artykuł jest brudny lub niekompletny,
Czy można wynajmować na niepełny dzień?
Tak dostępna jest stawka wynajmu za cztery godziny. W takiej sytuacji obowiązuje okres wynajmu wynoszący maksymalnie cztery godziny. Jeżeli wynajmujesz dłużej niż cztery godziny,
Ile trwa okres wynajmu na jeden dzień?
Dzień najmu trwa maksymalnie 24 godziny.
Kiedy obowiązuje stawka weekendowa?
Jeżeli w punkcie wynajmu dostępna jest stawka weekendowa, obowiązuje ona od godz. 12.00 w piątek do godz. 12.00 w poniedziałek.;
Czy mogę wynająć artykuł na dłużej, niż uzgodniono?;
Jeśli podczas prowadzenia prac okaże się, że sprzęt potrzebny jest na dłużej, obowiązuje ona od godz. 12.00 w piątek do godz. 12.00 w poniedziałek. możesz przedłużyć okres wynajmu telefonicznie (jeśli sprzęt nie został zarezerwowany przez inną osobę) na okres do 1 tygodnia. W przypadku dłuższego wynajmu musisz odwiedzić punkt wynajmu.
Która stawka wynajmu jest stosowana podczas świąt państwowych?
Dni świąteczne są traktowane jako dni wynajmu. Nie stosuje się w tym okresie specjalnych stawek.;
Czy mogę się ubezpieczyć od uszkodzenia wynajętego artykułu?
Tak poprzez zawarcie ubezpieczenia na wypadek szkody. Za jedyne 10% ceny najmu wszystkie uszkodzenia wynajętego artykułu zostaną w dużej mierze pokryte. Ubezpieczenie na wypadek szkody nie pokrywa szkód powstałych na skutek pożaru lub kradzieży.
Czy mogę się ubezpieczyć przed pożarem lub kradzieżą?
Nie ubezpieczenie przed pożarem lub kradzieżą nie jest możliwe.
Co należy zrobić w razie awarii, kradzieży lub zaginięcia?
W przypadku awarii, kradzieży lub zaginięcia prosimy o jak najszybsze zgłoszenie tego faktu w punkcie wynajmu, z którego wypożyczony został artykuł.
Gdzie mogę znaleźć warunki wynajmu?
Tutaj znajdziesz nasze warunki wynajmu.
Czy do wynajmu wymagane jest okazanie dokumentu tożsamości?
Tak musisz okazać ważny dokument tożsamości.
Czy mogę zwrócić produkt do innego punktu wynajmu
Nie wynajęty artykuł należy zwrócić zawsze w miejscu, z którego został wynajęty.
Czy wynajęte artykuły muszą zostać zwrócone czyste?
Wynajmowane przez Ciebie artykuły są czyste i znajdują się w należytym stanie. W przypadku zwrócenia ich w innym stanie naliczane są
Skąd mam wiedzieć, czy mój artykuł jest dostępny?
Nie wszystkie artykuły są dostępne w każdym punkcie wynajmu. Należy dowiedzieć się w punkcie wynajmu, czy poszukiwany artykuł jest dostępny.
Czy mogę zarezerwować artykuł?
To zależy od punktu wynajmu, w którym chcesz zarezerwować swój artykuł. W tym celu najlepiej jest skontaktować się z punktem wynajmu, w którym chcesz wynająć swój artykuł.
Gdzie znajdę instrukcję obsługi wypożyczonego artykułu?
Elektroniczną wersję instrukcji znajdziesz na niniejszej stronie internetowej. Przy każdym artykule znajduje się link do instrukcji. Dla artykułów z symbolem YouTube dostępne są także filmy instruktażowe. Możesz również zeskanować w swoim smartfonie kod QR z katalogu wynajmu. Zostaniesz automatycznie przekierowany do poszukiwanej instrukcji.
Gdzie znajdę dane kontaktowe punktu wynajmu?
Na niniejszej stronie można znaleźć wszystkie informacje o naszych punktach wynajmu, w tym dane kontaktowe i godziny otwarcia.
W jaki sposób znajdę odpowiednie artykuły sprzedażowe?
Pracownik punktu wynajmu może Ci doradzić właściwe artykuły sprzedażowe, powiązane z wynajmowanym przez Ciebie artykułem. Materiały eksploatacyjne i akcesoria do maszyn są oferowane/sprzedawane w punkcie wynajmu.
Jak mogę wynająć artykuł, którego nie ma w katalogu wynajmu?
Zapraszamy na stronę internetową www.boels.nl lub do kontaktu z najbliższym oddziałem Boels, dzwoniąc pod numer telefonu 0900-0551 (0,15 EUR za min).